DAMP!!

får damp på allting!

1. min data fungerar inte, sitter vid min jobbiga bärbara nu!
2. måste göra massa svenska skit! håller på óch skriver en deckare nu.
3. jag har blivit avstängd från pea.. Pga fel person nummer. fast det är mitt rätta!!

hann inte skriva nånting mer igår.. för min data stängs av efter typ 5 minuter, och tar typ 15 minuter att sätta på den igen! Ahhh!

sitter iaf och skriver min deckare nu och kollar på Tv. Fredag imorn! fett Chill, fast det blir bara hem och packa sen sova. ska upp tidigt på Lördag. då bär det av till Paris. Har tagit maassaa fina kort idag med, men kan inte lägga över dom just nu. så ni får några som jag tog med Mobilen.



-No lektion =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0