DESIGNER

En del vet ju att jag gör designer, När jag har tid över! Har inte alltid tid att hjälpa alla.
Till saken.. Kommer göra en ny Kategori där jag lägger ut headers jag gjort. kan nog inte få in hela designen. men Jag gör alltid min egna design.  Men kan inte säga att jag är den bästa på det. Men här kommer ni iaf kunna se några jag gjort,

* jag gör aldrig Exakt samma designer!
* Ska ni ha en ''hel design'' eller vad ja ska säga, tar jag Vip eller nånting liknande. annars gör jag grattis header eller hjälper till med designer. Varför jag tar om man ska säga ''betalt'' är för att det ofta tar värligt lång tid! och vill ha nånting för mödan? eller hur man säger.

Så ny Kategori: Designer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0