HOME

Har nyss tagit en liten snabb dusch, härligt! :)

idag var det ju Lucia tåg, det gick bara braou! Sen så hade vi lite Chill lektioner sen sista lektionen hade vi Engelska, då gjorde jag Provet jag missade i tisdags. Men det är gjort nu iaf. och idag ska lärarna lägga betyg! Hoppas jag åtminstånde får G i allt.. vilket jag redan nu vet att jag inte kommer. kommer typ få IG på Gymnatik.. för jag skolkade massor i början av terminen. Aja, sånt lär man sig till Nästa termin.

När jag kom hem gjorde jag lite nudlar, för jag käkade ingen lunch i skolan, det var gröt! blää!! Hur kan man ha det som lunch i skolan!? iaf, ja käkade inget i skolan. så käkade lite när ja kom hem. sen kollade jag på ice age 3! :D hahaha, Nörd hagestål!

Ska torka håret och lite sånt nu, tror nog jag ska ut ikväll! :)



Btw, hade typ inge smink i skolan idag heller. om nån undrade?

Kommentarer
Postat av: felicia

gulligaste i flätor :O:O:O:O:O.O

2009-12-11 @ 23:57:17
URL: http://bfelicia.blogg.se/
Postat av: Amkh

haha, aww.. synd att fiskar inte kan ha flätor :(

2009-12-11 @ 23:58:07
URL: http://amkh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0