JÄVLA SNÖ!? BLEV INSTÄNGD!

Det är ett jävla krigs fält i skolan när det är snö! Blev mulad 2 gånger, folk måste värkligen älska mig!? Sen på vägenhem ramlar jag och Sara typ hela tiden! Har video på det som kommer upp ;)

Men i skolan var det väl ändå rätt Chill, dom sista två lektionerna kollade vi på Film. vilket är skönt.

O M G! På gymnastiken så var jag och Sara själva i pingis rummet. sen när vi skulle sluta Skulle jag lägga tillbaka pingisraken i ett litet föråd. Sen stänger Sara (smart som hon är?) dörren, Och det finns liksom ett lås man öppnar på insidan.. men det funkade ju såklart inte! Så jag får Panik och bah: ÖPPNA FÖR I HELVETTE! och sara bah: men du kan! jag bah: NEJ, DET FUNKAR INTE! ÖPPNA!
Och sara börjar aaaaas garvar! sen ska hon hämta våran gymnastik lärare, men hon hittar såklart inte henne, och det fanns ingen mottagning i det lilla förådet.. Så fick sitta det är bra tag. Sen kom jag ut!


- Förådet jag var i.


- på väg till skolan.


- hem från skolan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0