SÖNDAG - KALAS

Ska ha Kalas hemma hos mig idag, Eftersom min mamma har fyllt år. Så då kommer väl nära och kära hit. Träävligt.

Igår: Åkte till Märsta med Sandra, Dilan, Gabbi, Jazzle, Mandu och mickis. Gick på nån UH fest (om det heter så?) Var väl inte speciellt kul.. efterosm alla gick in och ut, hit och ditt, fram och tillbaka.. och a massa. Sen ville typ några hem, så då åkte alla.. Betalade 60:- för att vara där i typ.. 45 minuter eller nåt liknande.-.- men på vägen till tåget kom jag, Amanda och jazzle bakom alla dom andra, så vi var tvugna att springa till tåget, presic då tappar jazzel sitt örhänge.. Typisk! :P Så vi letade lite efter det, man Amand ville inte missa det tåget så hon sprang och hann med det tåget. men jag Hjälpte jazzle hitta sitt (eller det var Amandas örhänge men men..) sitt örhänge. efter en stund hittade vi det bland alla jävla löv!

Så vi sprang till tåget för att försöka hinna med, vilket vi inte gjorde! Så vi fick vänta i tåget i typ en halv timme. Och på tåget var det skiit äckliga fylle gubbar! :O
Men sen kom vi till Station, men alla skulle hem.. så då drog jag hem med. kom hem typ vid halv 1 tiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0