OJOJ

ingen uppdatering under helgen.. men det brukar ju oftast bli så i min blogg, tyvärr.

Fredag: Gjorde inte så mycket. var ute med massa härliga människor.

Lördag: Först åkte jag Felicia & Mickis till Kista. gick omkring där ett tag, sen åkte vi till sollentuna och gick omkring i det nya centrumet. Sollentuna Centrum har blivit skiiit fint! Som mickis sa ''Känner mig rik när jag går här! ;)''.
Sen åkte vi till Väsby, då käkade jag hos Felicia. sen drog vi tillsödervik Där Elin H's pappa sjussade oss till Kista igen. Vi skulle så på Bio, Jag, Felicia, Mickis, Elina & Ronnie. Vi såg Saw .. nånting. Hahhaha, innan bion började var vi inne på BR och åkte Sparkcykel och fjantade runt.. sen blev vi utslängda. 
 Sen När filmen var slut fick vi sjuss hem.. när jag kom hem har jag väl bara suttit hemma.. inte gjort speciellt mycket. :)

Fick tyvärr inga bilder.. men tror Felicia & Elin har några. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0