SJUK!


har varit hemma idag från skolan. FYFAN VAD ONT I AMREN & HUVET JAG HAFT!! och mått allmänt dåligt, Jävla skit..

Skulle ut idag, men det blev inget. synd det.. men ska ut på lördag. så då får jag vila upp mig idag så ja mår bättre imron.  har typ pluggat till NO:n och kollat på Tv hela dagen.

min brorsa åkte till Tyskland idag med.. han åpkte nyss, och inte fan visste jag att han ksulle ditt? men Ahapp, Imorn ska typ Mamma & Pappa har fäst här hemma.. eller dom ska bjuda hem en jävla massa och sånt. så då åker jag ut ur huset.. Men ska plugga klart NO:n nu.





Ragg till Johanna :D

Kommentarer
Postat av: johanna

HAHA asså snubben är knepp :o

2009-11-14 @ 12:34:07
URL: http://liifestory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0