UPPDATERING

ojoj, ingen uppdatering. förutom från Yacine.

Men efterskola kom jag hem, kollade lite på Tv. sen drog jag och pappa till Väsby centrum. kollade efter ett par vinterskor.. men hittar inga snygga!! DAMP! men jag hittade inga i väsby centrum iaf. Sen träffade jag på några i centurm, hälsade på dom och så.

Sen lunkade jag och pappa vidare till Stinsen. Där hittae jag ett par Uggs. Köpte dom, hittade värkligen inga andra.. hatar och köpa vinter skor!  Sen så käkade jag och pappa lite och tog en fika. Sen så gick vi omkring och kollade lite.  Köpte en mascara och en faoudashion. Sen så åkte vi hem.


nu har jag bara suttit här hemma.. och inte gjorde speciellt mycket. webbat lite och så. :)
ska snart göra mig i ordning coh lägga mig. Ciao



Schnyyghaa va?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ärligt har uggs själv men dem är ass fula dina alltså uuussshhh

2009-11-11 @ 20:36:39
Postat av: AmkH

tur att du nte behöver gå i dom då ;)

2009-11-11 @ 20:52:14
URL: http://amkh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0