..

mitt i ingenstans.



Det tog mig ett tag men nu så har jag insett, att man inte kan ta livet för givet. akta dig för gamar och andra parasiter. jag vet vad jag säger det är däför jag skriver, för helt plötsligt och när du minst anar så kan dina vänner förvandlas till gamar. allt och alla kan
vändas emot dig. rätt som det är blir du bländad av solen.  solen som en gång i tiden va vacker, solen som kunde göra siden av papper. tro mig erfarenheten den talar. jag har sett änglar förvandlas till gamar. jag står placerad i mitten av ringen. hungriga  fåglar har bildat ett cirkel.
jag hänger med benen längst ut på kvisten, jag hoppas att grenen inte nu brister. den som e starkast vinner till slut, mitt hjärta har förvandlats till brinnande krut, de brinner i min själ lågan blir bara större. jag kan höra djävulen knacka på dörren..


Kommentarer
Postat av: lotta

det har precis hänt mig..<3

2009-10-27 @ 09:27:00
URL: http://luuta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0