.

hej jag heter Amanda men du kan även kalla mig fjortis. för du vet ju vem jag är, ellerhur? klart jag är en fjortis, ja sminkar ju mig, jag är 14 år och har inte tröjor som går upp över halsen på mina bilder. Jag är ju en fjortis MED för att ni TROR att jag super huvet av mig, för ni vet väl allt om mig? jag är en fjortis för att jag putar med läpparna på vissa av mina bilder. Självklart har fjortis med utseendet att göra. jag är en bitch, för jag står på mig, men självklart så knäcker du mig med dina dissar, som du tror dissar mig, men egentligen snackar du bara för mycket skit om dig själv. har du nånsin hörd ordet avundsjuk? Det borde stå i pannan på dig! jag ser att det gör det, men det gör inte du.. för du har så otroligt mycket brunkräm.


Kommentarer
Postat av: lotta^^

jag tycker du är jättte fin! :o <3

2009-10-28 @ 09:22:24
URL: http://luuta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0