HEJJJ

Shu allihopaaaa, det är Felicia här. Tycker det är mycket roligt att skriva här, hehe, nej men jag har lite tråkigt.
Somsagt vi har tagit lite bilder med min webb. No liferrrrrrs :) Snart ska vi fika nere i grottan och ni som inte vet vad grottan är är inte lika coooola som jag. sorry:D hehe













Jag tycker vi är mycket snygga..tycker inte ni det? :O:O
Allafall ni som inte tycker det är ännu mer ocoola, om ni förstår vad jag menar era randoms?:D
Jag gillar att mobba Amandas läsare faktiskt..Hon är liksom den snälla av oss. Mohahahhhahahahahahh (6)
Ni som har msn vet vad (6) är förnågot och ni som inte har der är ocoola..bara så ni vet.
Jag är supercool för jag har allt det där och vet allt.

Heipa / från erat alldeles egna cp felicia


Kommentarer
Postat av: Linda

Haha jao:P^^

2009-10-18 @ 13:28:26
URL: http://lindavahamaki.blogg.se/
Postat av: Becca med C

Sv: Hahaha bra! Usch för såna ;)

2009-10-18 @ 14:18:12
URL: http://bmedc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0