Woow

Dålig uppdater, sorry! my bad.

Faaaaaan vad det haglade i skolan idag! ;O presis när jag och sara var på väg tbx till skolan från abbes med.. Tur, vi blev inte speciellt blöta. bara allmänt kalla. Tja, i skolan ände väl ingenting specielt, blev våldtagen av Mange, Hade engelska prov. Kuuuuuk på Prov! men jag tror det gick bra ändå.. *hoppas*

När jag kom hem gjorde jag ingenting.. kollade på Tv och blev skit trött! så somnade :$ Sen så vaknade jag av att Mamma skulle iväg. då var jag ensam hemma, läskigt! Nej, men ja.. satt vid datan lite Men orkade inte blogga. hehehe Ta det inte personligt bloggen.. Sen kom Mamma hem med donken! Ahhhh, gott (A)



Hagel hagel, ignorera min fina min tack!



ser ni marken? alla vita prickar är hagel ;O ont som fan gjorde det med..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0