Club topnotch

Jaaahhaa, har fan inte pallat skriva förens nu. Torr bloggar som fan märker jag.

Men igår var jag iaf på Topnotch. Tyckte fan att klubberiet var bättre och roligare. Pga olika anledningar, och att skummet aldrig kom, så det var varm som fan där inne! Jobbigt.. och dom hade ändrat tiden. så det stängde klockan 1 ist för klockan 2. Och när vi skulle dra hem fick vi vänta tjock länge tills vi fick våra saker.
Sen körde mamma hem L,J och A till A. dom skuille sova där. Men jag sov hemma, var helt slut när jag kom hem.. Och shit mitt hår! ÄRLIGT! rasta flätor typ.. fast iof var det värre på klubberiet. 

På vägen hem blev jag så jävla hungrig! så vi körde förbi donken och handla med mat hem (a) Möms! Sen så somnade jag framför tv. Och så vaknar ajg av att en stor Bäver kommer in och väcker mig. typ kl 7 !? fast jag somnade om. ;)

Bilder kommer väl förhoppnings vis förr eller senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0