FINNER INTE ORD



Var ska jag börja? Det har varit vi två nu sjukt länge, och ja är så jävla glad för det. Alla gånger vi bråkat har vart helt onödiga och vi blir sams igen bara efter någon dag. Vänner ska kunna bråka och det kan vi, men ja vet att skulle ja ringa och be om hjälp fast vi bråka skulle du ändå finnas där, en äkta vän är exakt det du är! Vill ge dig hela världen, så mycket betyder du, alla sommarkvällar som vi spenderade tillsammans..Fan vi har mycket minnen. Det ska bli flera! Ingen är som du..Så tack för att du är dig själv jämt. Jag älskar dig så jävla mycket, en bättre bästis finns verkligen inte och hitta. Och ja hoppas att när vi är vuxna och står där med man och barn så ska vi ha kvar våran fina vänskap. Kom ihåg mitt hem är ditt hem mina saker är dina saker min familj är din familj, du är alltid välkommen här och mina armar är alltid öppna och jag har en axel som du kan gråta på när livet blir jobbigt. Allt det där har du gjort för mig, och ja kommer aldrig någonsin kunna säga tack tillräckligt många gånger, ja ser upp till dig du är så jävla stark! Föralltid wifey!











Tillsammans klarar vi allt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0