FELICIAS GÄSTBLOGGAR

Tja tja, bara för att jag är så söt så ska jag gästblogga åt Amanda, visst är hon dålig på uppdatering? :D haha

Igår var vi ju i märsta, var en skittråkig kväll..fyfan! Allafall så var vi bara där en kort stund..Vi fick skjuts av Amandas bror till busstationen utanför mig, så var klockan typ 25 över 8 tror jag, eller kanske 9. Och bussarna gick inte förens 41(trodde vi) så vi gick in till mig så gick vi ut precis innan bussen skulle åka. Men den kommer inte, så jag kollar på tabellen och såklart så hade vi kollat på måndag - fredag, på lördagen gick den bara en gång i timmen efter 7 tror jag, så vi hade ju gått in i onödan! Det var bara att vänta där i typ 40 min..Sen fick vi vänta på tåget i en kvart eller nått, Tillslut var vi äntligen framme i märsta och då var dom på det där jävla tivolit så då skulle vi till tingvalla och den bussen hade precis åkt...Åhh tänkte vi då satt där och fryste aset av oss i typ en halvtimme sen när vi var framme stänge tivolit och då var klockan 11, och ja skulle vara hemma 12 eller hemma hos Amanda och eftersom Amanda hade FF så ville min mamma att jag skulle ringa från hennes hem tele runt 12..Så vi inte var ute hela natten, förstörde hela kvällen, bajs bajs bajs! Men vi var ändå fett trötta, detta var inte alls allt som hände dendär kvällen men vill inte berätta allt, moha:D our secrets will be keept as secrets!

Ha en bra söndag nu och läs min blogg också, http://bfelicia.blogg.se - lite gratis reklam där, hehe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0