Igår

Blogg.se dampade igår.. gick inte och logga in :S Men nu skriver jag ;)

Var i skolan, hade lektioner till halv4. sen var jag med Chloe, Sandra och Felicia. Vi körde omkring med en rulator och typ en kundvagn, hahha! körde vi omkring med dom, :) Sen kastade jag&sandra en tårta på en port :$

hahaa, och när vi körde omkring med rulatorn, så körde jag Sandra, och så fick rulatorn damp, så vi ramlade! mitt framför en gammal tant. Började as garva :D hahhaa,


men pallar inte skriva mer nu, Ska snart till skolan idag, sen ska jag till Stan och köpa biljetter. Sen vet jag inte riktigt vad vi ska göra. jag måste plugga.. -.-  måste plugga äckel tyska, annars får jag inte åka på Fredag.


Jag i skolan.



Tårtan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0