Kväll

Ojoj, dålig uppdatering (som vanligt typ..)

Men i skolan var det fett Chill. åkte till Vilunda på morgonen, gjorde massa konstiga övningar och sånt skit där :S Sen drog vi tbx till skolan. :)  Hade lunch rast, haha. roligaste rasten, videor kommer! :D Peter älskaar min blogg! Bevis på det kommer.

Efter skolan drog jag hem. sen skulle jag och Hanna egentligen träffa William. men han pallade inte träffa oss typ (han mådde inte så bra..) HA! Aja, skit samma. vi drog hem till Hanna, jag prövade lite av hennes gammla fjortis kläder. 96jeans, Adidas tröjor och ett par hotpants. :P skiit sexigt ;)

Sen drog vi hem till mig och käkade, sen åkte vi och Solade. Börjar bli riktigt vit.. ;O Imorn är det iaf Topnotch! Fett kul. :D Men ska göra min Matte läxa nu. byee

Bilder och videos kommer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0