Söndag

Hatar söndagar, dom är alltid så sega! men iaf, har inte gjort speciellt mycket idag. Hade en slapp dag med Hanna, Felicia och Petra idag. Vi åkte först ner till Ica och köpte godis, sen åkte vi hem till Hanna och kolade på Tv. tills vi skulle hem.

Sen skulle jag iväg med mina föräldrar på Bio, men ingen bio blev det. Det var fullt med folk och på bion höll dom på och skrika och allting, det var KAOS! så vi gick iväg och fick pengarna tillbaka. vi han bara se max 10 minuter av filmen. vi kollade på The ugly Truth.  Sen när jag kom hem gjordejag inte speciellt mycket, duschade och har städat mitt rum. ska sova snart tror jag.. är ganska trött.

Känner att jag börjar bli sjuk !?


Kommentarer
Postat av: OCM@

AMANDA AMANDA!!<3

2009-09-21 @ 22:28:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0