Poup.

Hejsan såhär på kvällskvisten. Hur äre. Har nyss bajsat. omg skönt...har inte kunnat göra det på typ en vecka? man bah äntligen.

Allafall..tänkte berätta om dagen. Skolan var typ jätttekul hahahah ja satt på lektionen sen kommer en klasskompis in och lägger största brakaren framför maud min mentor!!! asså hon blev asur så han fick hemringning och allt. Fatta vad det stank sen!!!! haha mycket bajs och sånt nu men aja är bara 14 ju? man måste ju få ha lite kul..orka liksom.

Har lite nya bilder som ja tänkte visa :D



En sångare, asbra. Inte min stil men ändå!:D lyssna på han sktimycket innan och så. Hehe. Är inte lite kär i han dah?

omg asmånga som skriver på msn-.- palla med stort P! ja bah säger stick....!!! Ska iaf måla mina tånaglar nu eller först klippa dom osv osv..ja sparar ju alla mina gammla naglar i en burk (något ni inte visste om mig) för att sedan kunna kolla tillbaka på dom. Vissa tycker det är sjuk groose men inte jag:D jag menar alla är ju unika på sitt sät ellerhur!! tänkte visa en fin bild på mig rätt ny!



söt va. vet att ni gillart.  alla göre.

Men aja somsagt ska jag klippa tånaglarna nu osv  osv osv osv. Men ni får ju ha det bra. Smell ya'll later. *prutt* omg plikten kallar. BAJSA NUUUUUUUUUUUUUU!!!



Va nyss o sket iget. aja här är en rolig film. även en av mina vänner också älskar dig fuerte!!!oj fuente3 hette ju du

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0