SVAREN PÅ FRÅGESTUNDEN

Va använder du för kamera?
Du fotar jävligt bra :o
Svar: Jag Använder Canon Eos 450D
Tack så mkt :)

Varför är du så jäävla snygg!?
Svar: I got i from my mama

vilket datum fyller du år ? 13 januari
gillar du någon just nu ? Ja!
säg alla dina namn. Amanda Katarina Hagestål Larsson
hur länge har du bloggat? I ca ett år, kanske mer
är ja den första som frågar frågor? Nej :)
vilka bloggar brukar du läsa? Brukar inte läsa så många bloggar, Men typ Dessies och Felicias.
säg en bra låt. Jay MF - Gotta love me
hur mkt är klockan nu? 14.41
hur många frågor har ja ställt? 9st
haha nu har ja ställt några frågor, juste din blogg är grym! - Tack

vad heter din kille? Tror du menar Shaho
när blev ni tsm och hur blev ni tsm? Vi är inte tsm än
hur långt har ni kommit? asså strul, sugit, pullat osv? -
är du oskuld, om inte när förlora du den? Oskuld
hur många har du varit tsm med? Håller inte räkningen
har du rökt? varför? gör du det nu? Jag röker ibland
har du druckigt och blivit full? varför drack du? Ja, jag har blivit full, för det var nyår
går det bra för dig i skolan? Sådär
har du många vänner? Beror väl på vad som räknas med många, men jag har tillräkligt fina vänner.
är du fjortis? Avgör du?

vad fick när du fyllde år?? ska få ny större säng och större garderober, Sen pengar Och en film. Och ett fint halsband av världens bästa.
vad gjorde du på din födelsedag?? Var med Vänner efter skolan, sen på kvällen var jag ute och åt med min familj.

vad heter han du är på G med? Shaho
är du oskuld? ja
vad är ditt mobilnummer? 070797***0
är du fjortis? nej
hur många gånger har du rökt? Några gånger
hur många killar har du varit tsm med? Håller inte räkningen

hur många läsare har du? Har runt 100
fick du bra betyg? G i allt och ett Vg och ett Ig

favvo låt ? Har ingen
ngt du ångrar? Mycket
vilkka var de som smsade dig sist ? Sandra & Challe

postat av: yzn
1, älskar du mig ?..
2, kan vi börja om ?..
3, vill du ha mig ?..
-Svar: Tänker inte svara på dina frågor, ta det på msn sen.

1, Vad fick dig att börja blogga? Det var många av mina kompisar som gjorde det, så det blev till att jag också började.. och nu är jag fast. :)
2, Vilka är dina fovorit affärer? ;) Jadu.. Gina & bikbok tror jag.

lägg upp hur du sminkar dig, en video eller något :) Ja, nångång. :)
hur sköter du ditt hår? ge några tips på shampoon och hårinpackning och annat sånt du använder för att få så fint som du har. Jag gör inget speciellt med mitt hår, Tvättar håret ca varannan dag, plattar det och har löshår ibland.
om du skulle få välja, skulle du få vara 95:a, 94:a eller 93:a då? Ingenaning,

Där var svaret på alla frågor. :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

jävla tönt !!!! röker ibland, va full på nyår .. jävla skit snacka fjortis jävel

2010-01-25 @ 21:52:36
Postat av: yzn : kärleks gudn

mina frågor var ju viktiga..

2010-01-28 @ 07:37:36
URL: http://yzn.inc.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0